36v Sparta Btavus batterij

Hoi,

Ik hoop dat je kunt helpen, ik heb een 36V 10.8v-batterij voor een ebike gekocht op een lokale veiling in het VK. Helaas kan ik hem niet gebruiken omdat ik er geen bagagedrager voor kan vinden. Zou iemand hier deze nieuwe accu van mij willen kopen Phylion Sparta of Batavus JCEB360-11.6. Als je er een bagagedrager voor hebt, zou ik die graag willen kopen. Erg bedankt

Kan je een foto plaatsen van de zijkant waar de accu wordt verbonden met de stekker op de bagagedrager.
Hoe bijzonder is de stekkerverbinding ?

Accu 41122180 wordt direkt herkend door Google.
Blijkbaar een gangbaar type.
Maar er worden nauwelijks nog losse accusledes aangeboden.
Voor welk merk dan ook.
Vreemd.
Ik heb gezocht op Akku halter, Akku halterung, Akku schiene, …, docking station, schuifplaat, slede, houder, montageset Phylion, enz

Je zou eens kontakt kunnen opnemen met deze winkel

Thank you for that I have messaged them. Yes I see this battery in black and in a grey (8.8ah version) on google but in the UK its not common. When I use Google UK it gives very limited results. Im guessing if you google from the Netherlands the search engine will pick up more but its only a guess. But thank you for that, lest see what they say.

That unfortunate, they don’t sell them which is a shame as it looks like they do most other.

Hoi,

Volgens mij heb ik een dergelijke accu nodig. Verkoop je deze toevallig?

Vr-groet!
Bart

heb je de batterij nog