Aciradius bosch accu 400w

Onlangs (april j.l.) kocht ik de Trek LM800* met Bosch middenmotor en Bosch accu 400W. met nuvincy harmonie systeem(= automatisch schakel frequentie). Ik fiets veel, elke dag en soms lange tochten. Tot mijn verbazing kom ik met volle accu en enkel in ecostand en gunstige omstandigheden zoals: temp. boven 20 gr. Windkracht 2-3. Rijden over vlakke asfaltwegen, extra harde ++ banden er op en trapfrequentie tussen 70 en 75 en eigen gewicht 72kg hooguit uit op 96 of 98 km.

Bosch Dld benadert, die enkel verkooppraatje houden over de omstandigheden waarop je fietst. Maar die waren  de 500 testkm (inmiddels 2000) in ideale omstandigheden. Andere bosch accu 400w in eco geprobeerd: 96km.Zelfde nieuwe fiets van dealer om uit te proberen: 95km in eco.Nu is mijn vraag zijn er meer fietsers die problemen hebben met de actieradius bosch accu 400w, want Bosch denkt dat ik de enigste ben. Ik hoor dat graag daarom mijn mailadres onderaan. Ik vind op zijn minst dat Bosch in folders de 140 km moet afzwakken als niemenad in de buurt komt van 120 of 130 km. !40 is utopie weet ik als al 12 jaar ebike fietser ook wel.

mmathieubreuer@hetnet.nl

Het is lastig om netjes te blijven, wanneer anderen er lak aan hebben!!! Zet je vraag in de rubriek die er voor is. Dit gaat toch niet over de website! Echt onfatsoenlijk. Vraag het webteam om hulp. Dan blijft het hier ook nog leesbaar!