Adres bestaat niet

In de Vogelvrije Fietser van dit kwartaal staat een referentie naar een test van stads- en toerfietsen. Op het daarin aangegeven adres is echter niets te vinden.

Ik heb de Vogelvrije Fietser (nog) niet bij de hand, maar wat is de (niet werkende) link?

Zelf heb ik hem nu ook niet bij de hand. In mijn herinnering was het iets als www.fietsersbond.nl/stads-toerfietsentest17, maar ik zou het even moeten opzoeken vanavond.

Klopt. Ik heb Kees Bakker reeds hierop gewezen en gevraagd dit te corrigeren. Ook de zoekfunctie van de Fietsersbond website levert niets op. Het lijkt erop dat de test gewoon niet op de site staat. In het artikel van Kees staat nog een ergerlijke fout in een URL-link. Gezien mijn ervaring met Kees Bakker moet ik helaas concluderen dat hij slordig is in dit soort dingen. Ook vorig jaar (2016) was en bleef het resultaat van dezelfde fietstest onvindbaar.

Er is iets mis gegaan aan onze kant. Miscommunicatie. Excuses voor de fout. We werken eraan om het zo snel mogelijk op te lossen.

Het zou nu moeten werken. Nogmaals onze excuses!

Ja, alles is te lezen. Merci.