Adres invoeren

het lukt me niet om een adres in te voeren via IE op mijn desktop.
max 2 karakters en het dan wordt de tekst geselecteerd met het gevolg dat het volgende karakter de eerdere tekst vervangt.
invoeren via de kaart lukt wel maar dat is op grotere afstanden minder handig.

en op mijn telefoon (Windows OS) kan ik dat allemaal wel, maar dan doet de knop route plannen dus niets.

Beste Cor,

Ik kan dat probleem helaas niet reproduceren. Op mijn pc werkt alles prima met IE. Welke versie van IE heb je, en op welk besturingssysteem werk je? En onze site is de enige waar je dat probleem hebt?

En zijn er anderen in dit forum die hier problemen mee hebben?

De dekstop-versie werkt niet helemaal 100% op mobiele apparaten, en wordt daar op dit moment ook niet op getest. Voor mobiele telefoons en tablets hebben we onze apps en de mobiele site: http://m.routeplanner.fietsersbond.nl/ Voor Windows telefoons is deze site de enige optie, want we hebben alleen een app voor Android en iOS.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Beste Richard

op mijn desktop (windows 10) ondervind ik dit probleem met IE11.
met Firefox of edge heb ik dat probleem niet.

daarnaast blijft het helaas dat ik op mijn telefoon (Windows 8.1) de mobiele site niet kan gebruiken.
invoeren kan, zowel vertrek als bestemming.
maar dan reageert er niets meer.
niet de knop route plannen, de links naar de waterlinie routes niet.
helaas.
cor

Beste Cor,

Zowel werk als privé heb ik IE11 op Windows 10, en bij beiden heb ik dit probleem nooit gehad. Toevallig heb ik ook een Windows 8.1 telefoon, en daar doet de mobiele site het wel op. Ik kan dus niet zien waar het mis zou gaan. Het enige wat ik nog kan doen is het doorgeven aan de beheerder, hopelijk herkennen zijn het wel.

Mochten andere lezers van dit forum vergelijkbare problemen hebben, dan hoor ik dat ook graag.

Met groet,

Richard