Bosh performance line cx

Hallo,
vorige week kocht ik me een Ruffian e-bike. Een waar plezier om met te rijden, doch mandag toen ik naar mijn werk fietste , viel de display en de ondersteuning uit. De laatste 200 meter gebeurde dit meerdere malen en de terugrit naar huis (14km) was een ware hel. Ik kocht deze fiets omdat ik net een operatie aan de knie heb gehad en ik mocht dus eigenlijk niets forceren. Heeft er iemand dit probleem al gehad en hoe los je het op. Ik zou graag snel terug zorgeloos een ritje willen maken :smile: Alvast bedankt!

Het display wordt gevoed door een eigen accu. Dat wordt normaal gesproken geladen door de accu van de fiets. Als die niks meer doet lijkt er wat mis te gaan met het laden. Je kunt het display ook laden met een losse USB lader (max 0,5A dus via de pc gaat goed). Dat kun je proberen. Als die zo ook niet laad heb je een nieuw display nodig.
Maar als je de fiets nieuw hebt gekocht is het uiteraard een garantiekwestie.

Hey Kees, bedankt voor de tip. Heb de display apart opgeladen en hij blijft uit vallen. Morgen passeer ik eens aan de fietswinkel. Ik hoop dat deze me verder kan helpen.