De 10 Beste Fietscadeaus

Oorspronkelijk gepubliceerd op: https://www.fietsersbond.nl/nieuws/de-10-beste-fietscadeaus/

(op een nieuwe fiets na dan natuurlijk) Dat december niet per se de beste fietsmaand is, compenseren we met de leukste fietscadeaus voor onze favoriete mensen. We hebben 10 verleidelijke spulletjes voor je uitgezocht. Mazzeltje: op de broodplank, flessenopener en fietspasta krijg je Fietsersbondkorting! 1. Lekker shinen: spaakreflectoren – 11,95 Special effects op je fiets.…

1 like

Wat een enige cadeaus. Op nummer 1, mét stip, STAP OP. Al in mijn jeugd speelden we dat thuis en toen ik aantal jaren geleden met kleindochter op fietsvakantie ging heb ik er stad en land voor af moeten zoeken. Gevonden en het - tig keer met haar gespeeld, ieder jaar weer. Het is een geweldig spel voor jong en oud. Groet Odiel

1 like

Wat een leuke tips! Met één uitzondering: de fietsspeaker van nummer 9. Lieve help! Er is overal om ons heen al muziek en muzak… Laten we op de fiets alsjeblieft genoegen nemen met het aanwezige omgevingsgeluid. Of, nog beter: de stilte en de natuurgeluiden koesteren!!

1 like

Juist Ja, ik dacht 't ook al. D’r is al teveel herrie buiten. Zoals bromfietsen, motoren en auto’s met opzettelijk overdreven geluid! Er bestaan van die mooie oortelefoontjes, ook mooi fietscadeau.