Desktop en mobiele routes verschillen nogal

Ik heb al m’n routes gedaan op de desktop en will ze nu ophalen met m’n mobile. Ik heb de code gebruikt om in te loggen. Ik zie alle routes maar als ik op de routes klik is de route veel anders dan op de desktop. Ik ben momenteel in Australie maar wil de routes volgende maand in Nederland gebruiken. Is het omdat ik in australie naar de routes kijkt of is het een error?

Nog even een reactie voor de andere lezers van het forum: via de mail is hier contact over geweest. Er is een bug geconstateerd waardoor er bij het openen van een opgeslagen route in de app er een via-punt bij kan zijn gekomen. Dit is gemeld bij de beheerder van de app, hopelijk wordt het snel gefixt.

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Ter info: deze bug is opgelost, het zou niet meer moeten voorkomen.

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Goedemiddag RichardV,

Via desktop heb je bij het fietsrondje de optie ‘via’, deze optie heb je bij de mobiele versie niet, dus als je de route via de desktop opslaat en via je mobiel opent dan stopt je route bij het via punt. Of doe ik iets verkeerd?

Groeten Zintaatje

Goedemorgen,

Als een route met meerdere via-punten is ontworpen in de dekstop-versie, dan zou deze tevoorschijn moeten komen in de app of mobiele versie met al deze via-punten. Dus er is blijkbaar is misgegaan. Kun je de route die je plande mailen naar routeplanner@fietsersbond.nl, samen met de token die je gebruikt om in de app in te loggen? Dan kan ik het makkelijkste even meekijken naar de verschillen.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Hallo Ricard,

Ik heb afgelopen dinsdag de mail gestuurd naar bovenstaande email maar nog geen reactie mogen ontvangen, hebben jullie de mail wel ontvangen?

Groeten Zintaatje

Zoals ook al via de mail gemeld: dit probleem is opgelost. Het openen van rondjes met via-punten was iets wat nog niet was ingericht in de app, dat is nu wel gebeurd.

Op de Android-telefoons en in de mobiele versie http://m.routeplanner.fietsersbond.nl/ is de update (versie 4.2.4) al beschikbaar, in de appstore voor iPhones en iPads zitten daar altijd nog wat controleslagen overheen voordat ze een update doorlaten, dus die komt iets later beschikbaar.