Display Bosch

Van mijn display van mijn Bosch systeem loopt na een bepaalde tijd (na een periode waarin de display niet gebruikt wordt) de batterij (inwendige accu) leeg.
Ik laad deze op via het oplaad systeem van mijn telefoon en dat lukt ook wel.
De fietsenmaker vertelt mij dat deze batterij niet te vervangen is en als je de display open maakt hij voorgoed naar de "knoppen "is en er een nieuwe moet komen voor ongeveer € 130
Lijkt me zo vreemd dat de fabrikant er een oplaadbare batterij er in doet en dat deze nooit meer te vervangen is. die dingen hebben toch ook niet het eeuwige leven. Je kunt die toch een tig aantal keren opladen en dan is het einde batterij?
Ik hb nog geen contact opgenomen met Bosch

Heeft iemand hier ervaring mee?

Nee geen ervaring mee, maar wel met elektrische apparaten in het algemeen.

Het zou helpen te weten om wat voor display het precies gaat.
Is het een display dat bijv. hier te vinden is? Zo ja, welke.

Dan kun je het risico gewoon nemen, een nieuwe moet je toch kopen. Kan dus alleen maar meevallen als je de batterij toch kunt vervangen.
Dat de batterij leegloopt is vrij normaal, de klok verbruikt ook wat energie en een slaapstand kost zowiezo iets energie.
Zolang het opladen niet te vaak nodig is, zou ik me niet zo druk maken. Je zou er verder een powerpack aan kunnen hangen.
Zelf heb ik een powerpack aan de actioncam hangen. Dan bepaalt de batterij niet meer de tijd dat je op kunt nemen, maar het geheugenkaartje.