Dynama lamp probleem, geen een lichtje

hiervoor had ik een set van dyto, dynama geplaatst draad der in, wiel draaien geen licht, lamp aan bout gezet voor aarding, draien geen licht, nu ook met deze, met deze is der een plus en min > de mass/aarding.
de lamo heeft maar 1 draad in gang, dus ik doe die ander bij de bout, draai de wiel en verdomme weer geen licht, het kan niet aan het draad liggen want die gebruik ik bij mijn ligfiets ook en daar komt gewoon licht uit, en ik weet dat mijn elektriche kennis niet zo groot is dus vnadaar weet iemand wat the flipping probleem is want dit is al de 3de set die niet wil doen wat ik wil dat het doet en dat is natuurlijk licht geven.

nog 2 ander foto┬┤s van een andere hoek, als nieuwe gebruiker ag ik kennelijk maar 1 foto uploaden in een post, love work arounds XD

Het probleem voor de tweede foto lijkt me dat de verkeerde aansluitingen zijn gemaakt, de lamp moet volgens mij aan de twee dichtst bijzijnde aansluitingen worden vastgemaakt, het lijkt mij dat het ene paar voor het voorlicht is en het andere paar dat daar loodrecht op staat voor het achterlicht.

Zover ik weet het de dynamo geen aansluiting aan de bout.