E-Bike opvoeren

Misschien dat ik dit in een verkeerde categorie plaats: sorry alvast.

Ik heb onlangs een nieuwe ebike gekocht (cortina e-u1) met een bafang voorwielmotor (43V). Aangezien de motor uitgaat vanaf 25km/h (niet geleidelijk maar plotseling) weet ik zeker dat op een of andere manier de motor wel 30 kan of zelfs hoger. Ook had ik eerst dat de trappers door bleven gaan (helaas gerepareerd door de fietsenboer ;/, na kortsluiting). Mijn vraag is daarom ook: kan ik op een of andere manier mijn ebike opvoeren, of als dat niet mogelijk is, mijn trappers door blijven gaan? de processor zit onder de accu houder

om deze voorwielmotor gaat het (pdf):

Als je harder wil moet je over op de speed pedelec. Opvoeren mag niet.

Moet je wielmaat invoeren om snelheidsmeter te calibreren? Dan kleinere wielmaat invoeren dan je werkelijk hebt.

Dus je bent van plan om illegaal te gaan rondrijden en dus onverzekerd! Hoop dat je niet bij mij in de buurt rondrijdt.:face_with_raised_eyebrow: Ik beraad me op het toelaten van deze berichten, die feitelijk oproepen tot crimineel gedrag.:thinking:

Wat je zei klopt, dit zou moeten werken met de Cortina E-U1

Ik ben verzekerd, als ik opvoer voer ik hem tot de maximale snelheid dat is toegestaan dus 25 km/h aangezien mijn e-bike slomer dan dat gaat en trouwens.

Je spreekt jezelf tegen! Boven de wettelijke grens ben je niet verzekerd.