E-bike voor vervoer twee kinderen

Ik ben op zoek naar een e-bike om mijn twee kindjes (leeftijd: 2 en 4) te kunnen vervoeren.
Eerst dacht ik om een fiets te kopen met een zitje voor en eentje achter, maar ik vrees dat zo'n kinderzitje vooraan niet al te lang meer zal kunnen gebruikt worden.
De fiets wordt ook regelmatig gestald aan het station (waar wel eens fietsen verdwijnen en er iedere week wel ergens een doorgeknipt fietsslot ligt)
Alternatieven die ik zie:
- e-bakfiets. Is dit niet logger dan gewone fiets? Krijg je bovendien niet in een gewone fietsenstalling.
- e-bike met aparte fietskar. Maar dan heb je weer twee dingen die diefstalveilig moeten vastgemaakt worden in het station.

Ik raad je aan gewoon naar een e-bike dealer te gaan waar je alle modellen ter plekke kunt testen en advies in te winnen van medewerkers.

Het probleem wat betreft stallen op het station kan misschien opgelost worden met behulp van een betaalde stalling, is dat een optie? Als het een optie is, ga wel eerste eens kijken en vraag of een fietskar of bakfiets kan.

Het grote voordeel van een fietskar is wat mij betreft dat deze oplossing ook nog over een aantal jaar werkt, in zoverre dat je dan geen nieuwe fiets hoeft te kopen alleen de fietskar (tweedehands) verkopen.