Enquête: Online fietsverkoop

Beste forumbezoekers,

Ik ben Ewout en ik ben bezig met mijn afstudeerstage voor mijn studie Sport & Media aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. Ik doe een onderzoek naar de markt van online fietsverkoop. Hoe consumenten zich orienteren op een online aankoop van fietsen en fietsaccessoires, hoe de consument daarover informatie wil krijgen etc.

De enquête heeft 16 vragen en het duurt ongeveer 5 minuten om hem in te vullen. U zou mij er erg mee helpen.

Alvast bedankt voor uw hulp,

Ewout Meijer

https://nl.surveymonkey.com/s/LF2G7HG

Het onderzoek is gericht op de consument en moet er voor zorgen dat het voor de consument makkelijker wordt om een goede fiets in de buurt te vinden. De één doet dat door de winkel binnen te lopen, de ander door op internet te zoeken. Ik ben aan het kijken hoe fietsenwinkels en fietsenmerken zich het best kunnen aanpassen aan de toenemende online verkoop van producten in het algemeen en fietsproducten in het bijzonder.

Voldoende uitleg?

Indien je niet de relevantie voor de leden van dit forum wilt aangeven, doe IK in elk geval geen moeite.
Het loopt echt de spuigaten uit met de enquetes, waarvan slechts een enkeling een respectabel niveau weet te halen, laat staan de verslaggeving daarover.