Exporteren naar Gps

Op de Fietsenrouteplanner heb ik een route gepland. Het lukt mij echter niet deze in mijn GpsMap 62s te plaatsen. Het volgende heb ik gedaan. De track heb ik gedownload en vervolgens mijn Gps aangesloten op mijn Macbook pro. Finder heb ik geopend en het gedownloade bestand in Finder gekopieerd naar Garmin\Gpx. Als de Gps loskoppel van mijn Macbook en de Gps opnieuw opstart zie ik onder sporen niet het gedownloade bestand. Graag hulp.

Er zijn wat problemen met de GPS, maar op dit moment krijgen we vooral klachten van gebruikers van de Mio. We moeten daar nog even goed induiken om te zien wat er mis is met de GPS-bestanden. Maar voor uw Garmin, als u dezelfde methode gebruikt met GPS-bestanden van andere bronnen, gaat het dan wel goed? En op welk webadres heeft u de planner gebruikt? De planner staat op meerdere plekken, en de GPS-generator werkt op dit moment niet helemaal gelijk op alle plekken.

De routeplanner op Routeplanner.fietsersbond.nl heb ik gebruikt. Ik denk dat mijn probleem is opgelost. In mijn Gps kon ik het gedownloade bestand Fietsenbond-11-09-18…routeplanner.gpx niet vinden omdat het systeem bij Routes in de Gps de naam heeft gewijzigd in Routes. Dit ondanks het feit dat ik in de routeplanner de naam heb gewijzigd. Bij sporen op mijn Gps wordt de gewijzigde naam wel vermeld. Voor mij is dan de oplossing dat ik bij routes op mijn Gps de naam Routes moet wijzigen in de gewijzigde naam.