Fiets vandalisme door te gelovig buurjong 30J +/- met problemen

een buurman van mijn van ronde 30 sloop fietsen of haalde graps uit met de fiets zie lijst van wegens zijn geloof dat je zondag niet mag fietsen.

voor 8 jaar lange lijkt het dat de wijkagent en de woningbouw zijn gedrag van vandalisme goedkeur

som heb ik het idee dat hij de buren of mij
achtervolgen om laten hun fiets of mij fiets te slopen

ik begreep van de politie dat ik geen aangifte mag doen om dat ik niet neurotypical ben na dat mij fiets doormidden was gezaagde

en woningbouw neemt mijn klachten niet serieuze

hier door kunnen ik en mij buren geen gebruik maken van onsen fietsen zonder groot kans dat ze worden gesloopt

de buurman heeft mij al 900 euro gekost aan schaden

aflopen jaar ben ik achter gekomen wie het was omdat hij woeden aanvallen had omdat ik fiets van een tante aanmaken was die hij had gesloopt

preek van hem die ik niet kun volgen ik was ook niet echt aan het luisterde

hij driegt de politie de bellen omdat ik zijn werk het verpest en iets over dat je niet mag fiets zondag
en iets anders alleen hij mag fiets op zondag , iets over de bibel

het kost mij een tijdje daarna om to connect the dots

ik ben niet 100% zeker van mijn zaak

ik heb niet de middelden om te verhuizen

lijst van grap die hij uithaalde met fietsen

maakt remmen lost

sloop fietsen

steel onderdelen

prik banden lek

maakt moertjes los

strooi met stukjes glas voor de deuren

lijst waarom ik hem vermoed van fiets vandalisme

hij is 8 jaar lange mij buurman 8 jaar lange worden fietsen gesloopt

het begon toen hij in de wijk kwam wonen

in zijn woedeaanval heeft hij bekend

toen mij dynamo van mij fiets was gestolen bij supermarkt was een fiets die op zijn fiets lijkt

heeft iemand advies ?

Heb je al overwogen om dichter te worden? Ik kan er geen touw aan vastknopen en dat is best een bijzondere prestatie!

1 like

Ik denk dat jij zelf ergens hulp moet zoeken, wanneer je een dergelijke situatie al acht jaar laat duren.