Fietsalarm

heeft iemand ervaring met het cycla fietsalarm 130 decibel verkrijgbaar bij de fietsvakantiewinkel?

Hoi, ik heb helaas ervaring met dat fietsalarm. 2 keer gekocht, iedere keer had de regen kortsluiting veroorzaakt (denk ik) 1 keer gebelt, ze Cycla:‘Wij zullen u een vervangende sturen’. Na een jaar nog steeds NIKS ontvangen.

MISKOOP!

Ik heb dit alarm gekocht voor op de achterdeur ( klink )gemonteerd tegen inbraak.
Het is een gevoelig apparaat, Met nieuwjaar, als er rotjes worden afgeschoten, gaat het af.
Maar de rest van het jaar werkt het prima.
Paar keer per jaar s-nachts ging het af, maar geen continue alarm. dus dan weet ik, dat het eerste alarm waarschijnlijk de dader heeft afgeschrikt.
Als het contunue alarm geeft weet ik dat er iets loos is.
Het geeft mij een gevoel van veiligheid.
Ik ben er tevreden over.

Je kan de Cycla alarm voor verschillende doeleinde gebruiken.

Nou hoor Koenjah, je maakt een blog over een onderwerp dat juist die fietsen steelt met die lockpick gereedschapjes. Zou meer sieren om een blog te maken over beveiligingsystemen inplaats van lockpicking, daar zijn de mensen meer gebaat bij.

Al moet ik eerlijk bekennen dat je blog lockpicking universiteit gelezen te hebben het ook wel weer iets heeft als je het op een goede manier gebruikt. :slight_smile:

wow dat lijkt me echt een top oplossing!

kwam er onlangs achter dat veel sloten toch onveilig zijn… (http://www.lockpickinguniversiteit.nl/nieuws/zwake-fietssloten-axa-sl7-axa-sl9-axa-583/)

Dus misschien toch maar eens kijken naar iets zoals dit… lijkt mij dat als dat ding 15 seconden een tering herrie maakt dat dat de dief wel moet afschrikken!

Hoi,
weet u de tracker WIMB? Ik las iets over het en het is heel interessant. Dus probeer ik iemand, die er meer over weten of hebben het in de fiets te vinden. Het moet fietsen te beschermen tegen diefstal of zoiets

Het fietsalarm 130 dB met afstandsbediening is een miskoop. Het systeem werkt met een 9V blokbatterij met een vermogen van ca 550mAh en verbruikt ca 1 mA in rusttoestand (dus uit). Dat betekend in de praktijk een levensduur van de batterij van ca 23 dagen. Dus elke maand demonteren en een nieuwe batterij plaatsen. Twee stuks geprobeerd en allebei inderdaad binnen een maand batterij leeg.