Fietscamper of fietscaravan

Ik ben onderweg met mijn fietscampertje van Westerbork naar Mont Saint Michel in Normandië. Ik ben 8 april 2023 vertrokken, eerst naar Nieuw-Vossemeer gefietst in 7 dagen met veel tegenwind. Zes dagen bij nieuwe vrienden verbleven, daarna doorgefietst. Op dit moment ben ik in Breskens, ik hoop de Velo Maritieme te kunnen fietsen. Het is heerlijk slapen in mijn fietscampertje van 92 cm bij 2 m. Het bevalt me goed al is het pittig fietsen als de weg erg hobbelt of er hellingen zijn. Ik heb een goede Koga, maar denk er over een 3wieler aan te schaffen. Ik ben 76 jaar, dan is steeds op en afstappen minder prettig, een 3wieler is steviger met het campertje er achter.

2 likes

Ik zie nog niet hoe ik een foto kan plaatsen. 2023-04-21T22:00:00Z
Ik fiets voor mijn gezondheid, voor mijn benen en mijn hoofd, daarbij is het een sponsorfietstocht voor mijn school in Haïti.
Door de zeer gevaarlijke situatie in Haïti door gangsters kan ik er al twee en een half jaar niet naar terug. Fietsen doet me goed!
Www.stichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Wijzigen kan wel: klik op de 3 puntjes. vierde van links is een potloodje: dan kun je wijzigen.
Foto plaatsen: upload middels link: dikkestreep met pijl naar boven. Kun je van je eigen bestand afbeelding uploaden.

4 likes

Knap hoor! Volhouden!

Geweldig! :heart: