Fietsen in Belgie, Vlaanderen EN Wallonie, fietsknooppunten

Wie weet een handige manier om een groene route vanaf Maastricht naar Noord-Frankrijk in elkaar te zetten?

Dit heb ik wel gevonden:

Een website met fietsknooppunten in Vlaanderen, alleen.... ik wil dit verbinden en door Wallonie.

Er zijn RAVEL-routesin Wallonie ( maar dat verbindt weer niet en er is een routenet routeplanner (optie - fiets)

 

Zie ook:

juffiegelukkigonderweg.wordpress.com (fietsknooppunten in Belgie niet compleet en Alweer over fietsen in Belgie)

Tussen knooppunt 256 en254 heb je rubberen laarzen en rupsbanden nodig(regio lommel),en tussen knooppunt 264 en 267 staat er ergens “opgepast voor ijzeren paaltje”,het paaltje was weg,maar er stak nog wel 3 cm scherp ijzer boven het asfalt uit(gevaarlijk voor de fietser en zeker voor zijn banden).Graag nazicht op deze plaatsen,en een antwoord als het kan.
groetjes

allo hier met de rudy
ik vind all effe dat de diefstal van fietsen niet te doen is. ( ik woon in antwerpen ) daarom heb ik een fietsen slot uit gevonden.
om me wat veiliger te voelen. nu zit ik met het volgende probleem
ik heb een afspraak gehad met rohny van de casseye, van het i.v.v.
om da te bespreken. en ze braken da af waar ik niets van begrijp ze stuurden me zelf een meel met voorbeelden da da al bestond. en het was heel iets anders. ik denk da die mensen geen fiets hebben of het ze niet intreseerd of in het ergste geval voor mij, dat ze met mijn idee willen gaan lopen. waarom schrijf ik dit ?
dat is om het volgende. ik waar aan het zoeken naar fabrikanten om het er over te hebben, toen ik jullie zag dacht ik bij me zelf die mensen kennen er iets van als zij da geen goed idee vinden dan stopt het hier met mijn idee.
als ze het wel goed vinden weten ze mischien waar ik terecht kan. of wie het kan intresseren da er iets gebuurd aan da probleem van de diefstallen ??? met vriedellijke groeten