Fietsen in Spanje

Hallo,

Ik ben van plan om in mei te gaan fietsen in Spanje. Het lijkt me leuker en verstandiger om dit met zn tweeën te doen, dus daarom zoek ik iemand die het leuk lijkt mee te gaan.

Ik fiets niet heel veel dus het tempo zal niet te hoog liggen. Ik heb wel een goede conditie en ik hou ervan om in de natuur te zijn, afgewisseld met mooie steden en dorpjes.

De route en precieze datum liggen nog niet vast, maar ik denk ongeveer 2 weken onderweg te zijn.

Ik hoor het graag als je geïnteresseerd bent mee te fietsen!

Hartelijke groet,

Hinke

Hallo Hinke,

kijk ook eens op www.wereldfietser.nl, daar is een speciale topic op het forum om een reisgenoot te vinden.

Hallo Hinke,

Ik ben benieuwd naar jouw ervaring over het fietsen in Spanje in het algemeen en met name het traject na Barcelona naar Valencia.

Mijn vrouw en ik hebben het voornemen om in het voorjaar van 2012 van Nederland naar Spanje Costa Blanca te fietsen. De route tot Barcelona is voortreffelijk beschreven de boeken van Paul Benjaminse "Onbegrensd fietsen van Amsterdam naar Barcelona. Een beschrijving van de route verderdoor heb ik nog niet kunnen vinden, anders dan de Hannibalroute van Sevilla naar Rome. Wij zoeken een goed begaanbare route met niet teveel hinder van auto/ vrachtverkeer.

Ik ben in 2010 vanuit Nederland naar Zuid Spanje gefietst.

Heerijk! En prima te fietsen.

Eventuele vragen zijn welkom.

Ik ga dit jaar vauit Tarifa naar Barcelona.

Wie heeft daar ervaring mee?

 

MVG

 

Hans

Hoi Hinke,

Mocht je nog eens naar Spanje willen gaan voor een fietsvakantie dan kan ik je Ronda aanraden. Ger de Heus biedt hier voor elk niveau fietstochten aan. Zijn site: http://andalusiefietsreizen.nl/