Fietsforum vernieuwd!

Goed dat de forumstruktuur en funkties zijn vernieuwd en uitgebreid. Een berichtenservice werd al lang gemist. Hopelijk komt er nu ook meer bezoek. Ik mis nog een duidelijke indeling in hoofdonderwerpen. Ook constateer ik dat ook nu bij de tweede vernieuwing alle voorgaande bijdragen kennelijk verloren zijn gegaan. In mijn geval waren dat er ruim 200! Zeer jammer, want die werden ook nadien door velen geraadpleegd.

Ha Sjef, goed je hier al weer te zien. Het forum is vernieuwd en heeft meer mogelijkheden gekregen, die we de komende tijd volledig zullen gaan benutten. Ook de oude berichten en bijdragen worden nog geïmporteerd, zodat al die nuttige informatie niet verloren gaat!

Aangezien ik nergens een melding kan maken aan het webteam, meld ik hier dat de door mij aangevinkte functie VOLGEN niet geleid heeft tot een bericht aan mij, vanwege een geplaatste reactie in het onderwerp “Aanschaf fiets” en topic . Dat is nu precies de meerwaarde die het Forum nodig had. Is daar nog wat aan te doen?

Hoi Sjef,

Ik zet het op de lijst voor de webdeveloper. Je kunt wensen hierover ook altijd mailen aan webteam [AT] fietsersbond.nl.

Martijn