Fietskar voor vrachtvervoer

Ik ben al enige tijd op zoek naar een geschikte fietskar die wat langere en zwaardere spullen kan vervoeren. Op mijn zoektocht liep ik onlangs tegen een fietskar aan die er in dat opzicht veelbelovend uitziet. Kost een paar centen maar dan heb je volgens mij ook wat. Ze worden gemaakt in de Verenigde Staten. Mijn vraag aan de forumlezers: kennen jullie dit type fietskar? Of zijn julie bekend met iets vergelijkbaars? Vooral praktijkervaring van iemand die een dergelijke fietskar heeft zou zeer welkom zijn.

image

Hoewel je niets vermeldt over de afmetingen (lijkt wel heel lang…), lijkt deze trailer op een voor een minimaal budget (<€20) door mijn jongste zoon geconstrueerde trailer, ook met aankoppeling links en bedoeld voor een meerdaagse kampeervakantie. Ook de alu-profielen lijken wel een kopie. Wanneer je meer wil weten, stuur me een persoonlijk bericht.

Even ter aanvulling op de topic: een filmpje op You Tube hoe je betreffende fietskar kunt inkorten. https://www.youtube.com/watch?v=u6sXr1yp9FQ&t=5s