Fietsplanner en routeplanner allebei gebruiken

Het is mij opgevallen dat een route die gemaakt is op de PC in de fietsersbond routeplanner en opgeslagen is in mijn routes niet te gebruiken is in de nieuwe android routeplanner app, daarom gebruik ik de twee planners (Fietsplanner en Routeplanner) nu naast elkaar, ik vond het wel een beetje raar, maar het werkt prima. In de oude Fietsplanner app kun je via een code mijn routes rijden volgens navigatie. De nieuwe routeplanner app bewaart alleen routes die met deze app gemaakt zijn en is niet verbonden aan het Fietsersbond account, helaas.
Hopelijk is het mogelijk de routeplanner app aan te passen zodat je weer met de PC code ‘mijn routes’ de kunt fietsen.

Die token, dat is iets van de oude app die niet meer gedownload kan worden. Er wordt gewerkt aan een heel ander synchronisatiesysteem, namelijk inloggen met je fietsersbondaccount in de app. Hopelijk nog dit jaar beschikbaar?

Ja, dat is jammer. Bijna een jaar verder en ik zie nog steeds niet waar ik dat token vandaan kan toveren.
Het enige dat ik wil is mijn routes in de “nieuwe” app zichtbaar maken en gebruiken.