Fietsverlichting bedrading

Beste leden,

Ik heb een vraagje over mijn fiets (verlichting) bedrading. Ik heb een Sparta marathon 3.0 fiets met een ingebouwde Shimano modulator dynamo, waarvan mijn verlichting niet meer gloeit als de fiets rond draait. Ik heb met een elektriciteit tester schroevendraaier (ik weet niet precies hoe je dat noemt :s) de dynamo getest, en hieruit blijkt dat de dynamo prima werkt. Ik heb vervolgens de bedrading van de dynamo gevolgd, en geconstateerd dat daar de probleem aan ligt (de bedrading zit namelijk los). Ik heb vervolgens geprobeerd de bedrading vast te connecten aan de dynamo, maar wat ik dus niet begrijp is dat op mijn fiets geen zwarte en rode bedrading te vinden is (de plus en de min) wat aan de dynamo vast gemaakt moet worden?

Zie foto’s. Wie kan me hierbij aub helpen?

mvg

Je bent het stekkertje kwijt.
Deze is 2 delig en klemt op de kabel.
Dan druk je het geheel op de naaf.
Deze kun je los bij de fietsenwinkel kopen.
Gr. Mario

Bedoelt u zoiets?

Ja, maar dan moet je wel een shimanostekkertje bestellen:
https://www.internet-bikes.com/16518-shimano-kabel-aansluitstekker-set-naafdynamo/?tt=10107_12_290797&gclid=EAIaIQobChMIvqHj1eT34QIVDeh3Ch293gjVEAQYAiABEgIpDvD_BwE

En het lijkt er op dat je maar een enkele draad hebt. Die moet je dan verbinden met de koperen lip op de dynamo. De andere lip geleidt de stroom via het frame naar je lamp.