Flyer electrische fiets welke type/soort ?

Hallo.Recent heb ik een tweedehands Flyer aangeschaft.Verkoper meldde dat het een T8 touring was.
Bij nazicht met beschikbare documentatie bleek dit echter niet te kloppen. Veel info is er echter niet te vinden en er zijn door de jaren heen veel verschillende types binnen de Touring. Ook op de fiets zeld is geen indicatie aangebracht waar je het type kan afleiden.
Kan iemand ons duiden hoe je het type en jaartal herkent? Is het framenummer hier belangrijk en waar kan ik dit dan verifiëren?
Alvast bedankt

Ik zou gewoon contact opnemen met Flyer en het verhaal vertellen, zij zouden aan de hand van het framenummer het juiste model moeten kunnen aangeven.

Veel belangrijker dan het model is echter waarom de reden waarom, heb je de fiets gekocht met bepaalde verwachtingen en zijn die niet uitgekomen?

Ik heb Flyer gecontacteerd maar geen antwoord gekregen (waarschijnlijk omdat het 2e hands is). Het is meer uit nieuwsgierigheid want de fiets voldoet zeker aan de verwachtingen en we kennen Flyer wel van onze andere fiets. Maar ze wisselen voortdurend van type en benaming zodat je echt niet kan terugvinden welke type en jaar. Kan best zijn dat ik mijn vraag aan Flyer nog eens herhaal…:grinning:
Ik veronderstel ook dat ze kunnen identificeren aan de hand van kadernummer.

Het is wel zondag, ook bij Flyer een rustdag…

Klopt maar vraag is 14 dagen geleden al gesteld …

Nee, echt niet: 18 uur geleden. Zie je eerste bericht. Het is nu 20 mei 13.15u

Even misverstand opruimen … vraag van 14 dagen geleden was aan de fabriek van Flyer. :grinning: