Functies gebrekkig en inhoud niet compleet

Ik heb al eerder aangegeven dat bij een reactie (mijnerzijds) op een ander forumlid dit dan weer wel en dan weer niet met een symbool wordt aangegeven. Zeer irritant. Meestal niet, is mijn inschatting. Althans in mijn geval. Ook citeren lukt me niet.
Nog in het oude forum heb ik toen al de wens uitgesproken voor een rubriek “Commercieel nieuws”, zoals ook andere fietsfora hebben. Die wens herhaal ik nogmaals, aangezien ik niet beschik over de mogelijkheid om die zelf aan te maken.

Commercieel nieuws heb ik zojuist aangemaakt. Door personeelswisselingen was deze wens blijkbaar niet bij ons aangekomen.

Het reactiesymbool zie je alleen als je de knop ‘Reply’ direct onder een bijdrage gebruikt. De oranje knop reply onderaan laat het symbool niet zien.

Citeren gaat voor mij het makkelijkst door de tekst waarop ik wil reageren te selecteren in het bovenste venster. Er verschijnt dan een knopje. :arrow_down_small:

Het kan zijn dat sommige versies van Internet Explorer hier moeilijk in doen. Google Chrome werkt het best in mijn ervaring.

Bedankt Martijn,
Ik gebruik de zwarte reply om een ander forumlid te beantwoorden. Dan zal het liggen aan mijn browser: Safari.
Citeren gaat nu wel lukken!