Gazelle CityZen Speed met Bosch Nyon

Ik heb een 2e hands Gazelle CityZen Speed aangeschaft en wil hier mijn ervaringen delen.
Omdat er nieuwe regels zijn voor de snelle fietsen geeft dat soms verwarring.
Ik vind het lastig om op sommige plaatsen op de rijbaan met auto’s te moeten rijden.
Dat ben ik niet gewend. Ik woon in een dorpje in Groningen en dat scheelt natuurlijk een heel stuk qua drukte, in vergelijking met de randstad.
Maar daarom is het niet minder spannend.
In de stad Groningen is het soms erg druk met fietsers op de fietspaden en om door te kunnen rijden kies je dan voor de rijbaan.
Maar daar moet je echt doortrappen om een beetje mee te kunnen. Eigenlijk kom je daar altijd net iets te kort. En dat levert ook weer extra gevaar op.
Maar ik krijg steeds meer ervaring en misschien gaat het steeds makkelijker om tussen de auto’s te fietsen.


Een bericht is samengevoegd in een bestaand topic: Tandwielen gazelle innergy xt voorwielmotor

Ik heb je bericht verplaatst naar het oorspronkelijke topic. Dat is veel overzichtelijker voor ons allemaal.
Aan de forum leden het verzoek niet hier te reageren maar in het oorspronkelijke topic. Dit topic wordt morgen gesloten.