Gebruik routeplanner

Dag,

Het lukt mij niet om de route uit routeplanner over te zetten in bv google maps. Of ik weet domweg niet hoe het te gebruiken. Op dit moment is het voor ons tamelijk lastig om iedere keer weer te kijken naar de beschrijving en dan te beslissen hoe te rijden (en dan gaat het natuurlijk regelmatig verkeerd :)).

Is er ergens een beschrijving hoe de route uit de routeplanner om te zetten op een voor Android of ipopne leesbaar geheel waardoor je gewoon een route kunt volgen op de kaart en zien of je er van af wijkt )a la goole maps)? Moet ik daar iets voor kopen?

Kortom: wie kan me helpen.

dank en groet

Het is maar een tip. Met het potloodje kun je alle typefouten verbeteren.

Google Maps is een kleine ramp wat betreft de ondersteuning van fietspaden etc. dat zou ik zogezegd niet aanraden.

Het .gpx bestand dat door de routeplanner wordt aangeleverd kan door verschillende Android/IPhone applicaties worden getoond maar misschien is de nog betere optie om de route te plannen op de Fietsplanner App zelf.

OsmAnd??

Ik gebruik zelf OsmAnd en vindt het een prima App.

Wel hoor ik dat sommige gebruikers OsmAnd nogal ingewikkeld vinden en misschien is dat ook wel zo maar daarmee heb je wel veel mogelijkheden.

Voor wie er meer uit wil halen is er een cursus, zelf eens gedaan en hoewel ik zeker geen digibeet ben toch nog aardig wat van opgestoken.

Of ga eens kijken bij: https://www.je-we-es.nl/OsmAnd-Navigatie.html

1 like