Inloggen met ander token werkt niet

Als ik in de app uitlog en daarna weer inlog, maar dan met een ander token (van een ander account), blijf ik onder mijn routes de routes van het eerdere token zien.
Sterker nog: als ik het token-veld geheel leeg laat en op inloggen druk, wordt ik weer ingelogd met het eerdere token!
Mijn systeem is: iPhone-6s, IOS 11.3

Beste Carla,

Dank voor de melding. Vervelend dat het lukt om met een andere token in te loggen. Ik heb het doorgegeven aan de beheerder van onze app om daar naar te laten kijken. Totdat het gerepareerd is, is het misschien een optie om de app te verwijderen en opnieuw te installeren om de inloggevens van de vorige token volledig te wissen.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Beste Carla,

Het blijkt inderdaad dat bij het uitloggen niet alle gegevens gewist worden, waardoor bij het inloggen met een ander account de routes van het vorige account tevoorschijn komen. Helaas is dat niet eenvoudig te repareren. Gezien ons beperkte budget komen we hier voorlopig niet aan toe. Wisselen van token kan dus alleen door de app even volledig van de telefoon te halen en daarna opnieuw te downloaden.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner