Inloggen mislukt

Als ik klik op INLOGGEN krijg ik steeds de melding WE BROKE

1 like

Ruim drie jaar later heb ik hetzelfde probleem. Is het al zo lang stuk, of is het opnieuw stuk?

Ja, ik heb die melding ook. Zowel met Firefox als Safari. Heb er ook melding van gemaakt zojuist.

Ik kan jullie probleem niet reproduceren.
Android Firefox
Android desktop Firefox

Alhoewel ik moet zeggen dat er momenten waren dat mijn device ook WE BROKE rapporteerde.
Maar niet altijd.

Helaas ook hier de meldingen “we broke!”: tot op heden nog op geen enkele manier gelukt om in te loggen en routes op te slaan. (Chrome-browser, Windows10).

Zelfde probleem

Dit is het antwoord wat ik van het team Routeplanner heb gekregen.

"Het is een bekend issue dat het nieuwe leden niet lukt om in te loggen op de routeplanner website om routes te kunnen opslaan. We zijn aan het onderzoeken of dit op korte termijn op te lossen is.
Het is wel mogelijk om op de app routes op te slaan of op de website de GPX te downloaden en bijvoorbeeld in Komoot te gebruiken.

Het team routeplanner van de Fietsersbond doet haar best om met de beperkte middelen en alle vrijwilligers een zo goed mogelijk product te realiseren."

dan weet ik dat het niet aan mij ligt :wink: Ik wacht af…

Vandaag ook maar eens geprobeerd, https://forum.fietsersbond.nl/ en direct:

Dat is een ander probleem, ik kan de hele site niet meer openen!

Ja, ik zie het. Dat is inderdaad een heel ander (en veel groter…) probleem. Zo te zien nog steeds stuk, ik krijg nog steeds dezelfde melding. Het ligt niet aan de back-end, want de app doet het nog wel, inclusief routeplanning. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar Team Routeplanner (net als waarschijnlijk een heleboel andere mensen…), maar ook even direct naar de beheerder van die website. Hopelijk let hun support-afdeling op zaterdag ook op de inbox, en kunnen ze het snel fixen. :thinking:

Ik heb ondertussen de bevestiging dat de beheerder van de website er mee bezig is.

1 like

De routeplanner website is weer bereikbaar: https://routeplanner.fietsersbond.nl/