Inloggen op smartphone

Als ik via 'menu' wil inloggen krijg ik een veld die ik kan invullen met het woord 'token'.

Ik krijg niets waar ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen.

Hoe moet het wel?

Ha Astrid,

Dit kwam ik tegen in een andere post van Ria:

Login

Het is nogal omslachtig…
Je gaat op de pc naar de fietsersbond…
Je logt daar in
Klikt op de button op de website naar de routeplanner…
Dan log je weer in…
Je gaat naar mijn routes…
Je gemaakte route zie je staan…
Daar staat ook het token wat je moet invullen als je de route op je mobiel ziet staan…

En bij mij gaat het dus van daar fout…de route blijft laden.
Ik heb uitgelogd…weer ingelogd…zelfde probleem.
Ik heb de app verwijderd…en weer geïnstalleerd…zelfde probleem.

ria buis vrijdag, 9 mei, 2014 - 12:04

Token: die krijg je inderdaad op je pc te zien en gebruik je op de app om in te loggen. We zullen dit nog wat duidelijker vermelden in de help.

Blijven hangen bij laden: we hebben gemerkt dat dit vooral gebeurt als je routes met via-punten hebt bewaard. Deze bug staat hoog op onze verbeterlijst. Zal beslist worden opgelost, al kunnen we nu nog niet exact aangeven wanneer.

Dit gebeurt niet alleen bij via routes, ik heb nog nooit mijn routes kunnen laden in de app en dat waren allemaal rondjes…

Bij mij laden de rondjes ook niet, wel de routes van A naar B met dus knooppunt van begin en eind verschillend. De app kan dus niet met rondjes overweg. Ik plan een rondje nu door het laatste stukje er uit te laten (doch ook dit werkt niet echt goed als begin- en eindpunt erg dicht tegen elkaar liggen: op de PC werkt het wel, maar op de mobiel wordt het een heel korte route, direct van begin- naar eindpunt, alle op de PC ingeplande tussen-knooppunten zijn verdwenen. Het blijft tobben)
Jan Ettema

Inloggen lijkt te lukken, krijg mijn routes ook in beeld. Alleen zodra scherm uit gaat, ben ik weer uitgelogd! Niet echt bruikbaar zo.

Ik probeer al vanaf ik deze app heb in te loggen, maar tot nu toe te vergeefs. Nu waag ik weer een poging, wachtwoord gereset via de website, terug naar de app en daar krijg ik de vraag een ‘token’ in te voeren. Ik heb geen token gezien op de website… Iemand een idee?
Dit alles heb ik gedaan via mijn ipad, mocht dat nog iets uit maken.

Zelf geen ervaring mee maar er is een handleiding die ik hier vond en op pagina 16 staat beschreven waar je de token kan vinden:

Screenshot_20200321_082824