Knooppuntenplanner

Hallo Fietsersbond

Waar is de knooppuntenplanner gebleven.

Ik heb een paar routes gepland en wil nu een paar wijzigingen aanbrengen en kan nergens de planner vinden.

Je kan wel de knooppunten selecteren maar krijgt niet meer zo'n makkelijke printen met duidelijk alle knooppunten erop

 

 

Waar is de gemakkelijke knooppunt route gebleven het was heel mooi die site van U

Cor

Om de knooppuntenplanner te starten en je handige lijstje te krijgen, moet je de volgende stappen uitvoeren:

Klik op de tab Locatie (2e van links)

Zet nu een vinkje achter Fietsknooppunten

Ga naar de eerste tab Routeplanner

Onder profiel kies Netwerk Fietsknooppunten

Nu kun je van knooppunt naar knooppunt plannen en krijg je de vertrouwde routebeschrijving met de knooppunten er duidelijk op.

Herhaaldelijk gebeurd.

Bij het plannen van een knooppuntenroute (b.v. in de Biesbosch) nam hij een stukje route mee tussen twee knooppunten waar de vlaggen dicht bij elkaar lagen maar waar de route niet geplanned was.

Dit is me meer dan eens overkomen, ook bij herhaling van het plannen van dezelfde route. Zo kwam er een verkeerde uitkomst over de route. Zijn er meer meldingen hierover?

Overigens: een hele verbetering ten opzichte van de oude planner. We maken er veel gebruik van. Het vereist wat handigheid en een foutje is snel gemaakt. Eigen schuld...

Met vriendelijke groet,

 

Peter Keesom - Breda.

Hoi Peter,

dank voor het compliment!
Het is mij niet geheel duidelijk welke situatie je nu tegen het lijf loopt, en dus ook niet hoe we die evt zouden kunnen verbeteren.

Zou je een printscreen kunnen maken van deze situatie en die mailen naar routeplanner@fietsersbond.nl ? bvd!