Kunt u mij helpen met mijn opdracht voor school?

Interview/vragenlijst ‘’Hobby Fietsers’’
Mijn naam is Jimmy Harings, Student aan de Hanzehogeschool te Groningen. Hier volg ik de opleiding Bedrijfskunde MER(management economie en recht). Als toelatingsdeel voor mijn minor moet ik een aantal fietsers ondervragen. Ik wil u alvast bedanken voor uw medewerking aan dit onderzoek.

Hoe vaak fietst u gemiddeld per week?

Hoe bent u begonnen met hobbyfietsen?

Hoe vaak per jaar moet u uw fiets laten repareren?

Doet u dit vaak zelf?

Besteld u de onderdelen voor de reparatie vaak zelf?

Als u onderdelen online besteld waar heeft u in het verleden dan op gelet?

Als u uw fiets laat repareren waar heeft u in het verleden dan op gelet?

Wat voor onderdelen repareert u het vaakst zelf en welke niet, waarom?

Heeft u voor uw gevoel wel eens te veel betaald voor een reparatie aan een fiets, zo ja waarom had u dit gevoel?

Heeft u in het verleden meer gelet op de prijs of de kwaliteit van de fiets gerelateerde producten?

Zijn er verschillen tussen de eisen bij de aankoop van een onderdeel en de eisen die vooraf zijn gesteld?(Bijvoorbeeld ik wil mijn band laten plakken voor maximaal 10 euro, het blijkt 15 euro te zijn tenzij je een bandenplak set online besteld en zelf de banden plakt voor bijvoorbeeld 5 euro, uit gemak besluit je toch maar voor de 15 euro bij de fietsenmaker te gaan)

Zit u wel eens met een dilemma bij het laten repareren van uw fiets, zo ja wat voor dilemma?

Zijn er verder nog vragen of opmerkingen?

Ik wil u nogmaals bedanken voor uw medewerking, het heeft mij erg geholpen!
Met vriendelijke groet,

Jimmy Harings

stuur maar een enqueteformulier.

Hier komen wel meer enquetes langs. Die gebruiken allemaal een link naar een enquete programma. Zou ik je wel aanraden. Dit gaat niet werken.
De vraag: “Hoe bent u begonnen met hobbyfietsen?” zou wel eens een paginavullend antwoord kunnen opleveren. Gerichtere vragen, gericht op korte, duidelijke antwoorden, stellen.

Inderdaad, ik ben best bereid een enquete in te vullen. Dat gaat wat makkelijker via een dergelijk formulier.