Meedraaien kaart in de app

Hallo,
Afgelopen week fijn gefietst in omgeving Delft, Den Haag/Rotterdam en kust. Fijne routes die je niet zomaar zelf zou ontdekken, prima. Soms neemt de planner in de bebouwde kom wel wat al te kleine paden, die soms niet eens vindbaar zijn. Geeft soms koddige effecten van een extra rondje om de kerk.

Meestal de route op de tease one gezet, soms op de iPhone. Daar gaat mijn vraag/opmerking over. Ik vind het hinderlijk dat de kaart bij de App niet meedraait zoals gebruikelijk bij alle andere navigatie die ik ken. Is dat te wijzigen of zit het vast in de app geprogrammeerd?

Mvg
Garmt

Hallo,
zelf gebruik ik NAVIKI. Een gebruiksvriendelijk planner die meerdere routes voor je uitrekent en onderscheid kan maken tussen kortste route, dagelijks, race fiets, mountainbike en speedpedelecs (sommige tegen een kleine vergoeding). Voor elke categorie krijg je een andere route, zodat je zelf kunt kijken wat voor jou het beste is. Ook kun je kiezen uit een rondje fietsen, waarbij je aangeeft hoe lang die moet zijn en van waaraf de route moet lopen. Een zeer plezierige routeplanner speciaal voor fietsers. Dus waarom geld steken in de planner van de fietsersbond als ze beter de leden een korting kunnen geven op de betaalde routes van Naviki. Is veel goedkoper en Naviki draait trouwens wel gewoon mee en geeft ook aan als je de roiute hebt verlaten en berekent een nieuwe route, Ik gebruik hem dagelijks!