Meldpunt slechtste fietspad

Ik vind het jammer dat het meldpunt slechtse fietspad niet meer in de lucht is, ik was zeer actief! Veel fietspaden zijn verbeterd in Lelystad, het fietspad richting tjalk was een puinhoop vorig jaar, nu een practig fietspad geworden. Ook een z.g. afsnijpunt tegenover het Agoratheater is keurig betegeld. Ook het fietspad door een woonkern met boomwortels onder het wegdek, is keurig opgelost. Het werkt dus! Jammer dat ik van de gemeentelijke instanties die het verbeterd hebben, geen terugkoppeling heb gehad! Ook een brug die was afgezet richting Bataviastad is weer open, heeft waarschijnlijk te maken gehad met de aanleg van de Hanzelijn. Alleen is nu het fietspad richting Robert Morris helemaal opengebroken, zou medio mei weer gereed moeten zijn, autoverkeer wordt ook omgeleid! Heb net contact gehad met iemand in Lelystad die verantwoordelijk is voor de openbare ruimte in Lelystad, over een melding van mij, wordt ook weer aan gewerkt! Ik vind overigens dat de naam slechtse fietspad , zou moeten worden veranderd in melding slecht fietspad! Ik ga er namelijk niet vanuit dat ik het slechtse fietspad meld, maar een slecht fietspad, er zijn natuurlijk altijd slechtere fietspaden!

Omdat het meldpunt al langer niet beschikbaar is, zet ik soms dingen op de site van verbeterdebuurt.nl. Dit werkt goed, waarschijnlijk omdat het nieuw is. Resultaten zijn gelijk zichtbaar irl.

 

Wat bereft terugrapportage: ik zou graag een inhoudelijke terugkoppeling willen lezen op mijn eigen melding, maar ook terugkoppelingen bij andere meldingen willen kunnen lezen; stel dat ik een vergelijkbare situatie heb.

 

Verder ben ik het een met je opmerking over de naam: mijn slechte fietspad. Als je dit lettelijk neemt, dan kun je maar een keer een melding doen. Verder vind ik de manier van melden soms een belemmering. Soms is een route slecht, maar zijn dit verschillende fietspaden door verschillende gemeentes. Het is alleen voor fietsers een logica, om dit als een weg te zien. Voorbeeld is een doorgaande weg, met daarop of daarlangs diverse fietspaden, oversteken en/of sugestiestroken