"Mijn routes"in de nieuwe routeplanner-app zijn niet meer gekoppeld aan de desktop-versie?

Ik ben van de oude stempel en plan mijn routes veel liever op de laptop dan op mijn telefoontje. “Mijn routes” kan ik dan prima volgen onderweg.
De spiksplinterniwuwe app lijkt echter helemaal ontkoppeld van de desktop-versie, en werkt met “favorieten” die je kennelijk alleen maar in de app kunt maken. (En dat werkt ook nog helemaal niet)

Ik heb de ontwikkelingen rondom de FBapp niet nauwgezet gevolgd.
Maar een app zonder de mogelijkheid om GPXfiles van derden te importeren komt mij onwaarschijnlijk voor.
Dus is Google Maps vanaf nu weer mijn favoriete app.

Als ik een route maak op de PC en die bewaar zie ik de route niet in mijn routes in de nieuwe app.

Lijkt hetzelfde probleem te zijn als hier gemeld:

Beter om voor soortgelijke problemen één topic aan te houden.

@MikeRZ Is gebeurd.

Er is een verbeterde app. Daarin zie ik niet meer de opgeslagen routes. Ik zie ook niet de optie om in te loggen (want als dat eerst moet snap ik dat ik geen routes zie). Ik heb de app voor de zekerheid verwijderd van mijn iPhone en toen opnieuw gedownload, maar dat veranderde niets. Ook weer niet de vraag om in te loggen.

Vandaag, zoals altijd buiten de App om, een rondje Gooimeer gepland met de routeplanner van de Fietsersbond. Als extra item natuurroute mee gegeven en dit is elke keer weer een feest voor mij. Het gpx bestand gedownload naar mijn Garmin navigator en gaan.
De App gebruik ik nooit. Altijd de gewone webbrowser versie, ook op mijn smartphone.