"Mijn routes" laden niet in de app

Hallo,

Als ik het "token" heb ingevuld in de app om in te loggen en ik ga naar "mijn routes" dan worden de routes niet geladen, wat doe ik verkeerd??

Ik hoop op reactie...

de inlaadtijd is ene punt waar we vaker feedback op krijgen. advies: is de informatie er na een minuut nog niet, probeer het dan op een andere plek. Eigen ervaring leert dat met name bij een matige wifi-ontvangst het inladen vastloopt en in diezelfde sessie ook niet meer gaat functioneren. Bij krachtige wifi of 3G gaat het over het algemeen wel goed.
Over 2 a 3 weken verwachten wij een update van de app, hopelijk is de inlaadsnelheid in die versie verbeterd.

Hoi Mdemon,

Excuses voor de late reactie. Vraag: was je bij het maken van de betreffende routes ingelogd met je account, zodat ze onder je account opgeslagen konden worden?

Gaat het om een route met via-punten? Dit is een voor ons bekende bug, dit staat hoog op onze verbeterlijst.

Nee, dit gaat om de rondjes. De routes hebben nog nooit in mijn app kunnen laden.
Fijn als er wat aan gedaan kan worden.

Hallo,
Aangezien er op andere vragen wel wordt gereageerd door de fietsersbond nogmaals de vraag, wanneer wordt er aan dit fundamentele probleem van de app wat gedaan? Het is inmiddels bijna 3 maanden geleden dat ik deze vraag gesteld hebā€¦

Hallo, ik heb het zelfde probleem heb de Token ingevuld en zie de drie routes staan, welke ik ook aan klik ik krijg alleen de zandloper te zien, ik heb in de desktop versie twee rondjes laten berekenen ( dus geen VIA punten ) en een standaard route geselecteerd. geen van deze routes wordt geladen op mijn telefoon.( Samsung )
HELP !!!

Hetzelfde probleem als hierboven gemeld, vermoed ikā€¦ Het gaat om routes die een LF-route bevatten dan wel knooppuntroutes (zonder via-plaatsen, dus A naar B).

Het leek me een hele handige optie, routes aanmaken op de desktop en inlezen op de app. Komt goed van pas voor onze as. fietsvakantie. Maar helaas, op mijn iPhone werkt het nietā€¦

Wanneer ik de token op mijn desktop kopieer in de app en op ā€˜log inā€™ druk, krijg ik de melding ā€˜niet ingelogdā€™.
Ook wanneer ik eerst op de telefoon inlog met mijn account en vervolgens de token ingeef krijg ik nog steeds dezelfde melding en geen van de routes te zien die ik op de desktop heb aangemaakt :frowning:

Wie weet hier een oplossing voor?

Dank!
Bram

Hallo,

Ben sinds augustus frequent gebruiker van de routeplanner. Ik heb destijds de routes via het token zichtbaar gemaakt in de mobiele App. Als ik routes verwijder in mijn DT versie verdwijnen ze ook in de App, maar nieuwe routes worden niet toegevoegd. Het zijn gewone van-naar routes.

Op de site wordt het rondje goed weergegeven. Als deze vervolgens in de app zichtbaar is, neemt deze een andere locatie (in dit geval ons huisadres terwijl de locatievoorzieningen uit staat) mee in het rondje. Het rondje in de app is dus anders dan de opgeslagen route op de site. Graag uw hulp.

Dank, Astrid

Goedendag,
Het laden werkt nog steeds niet, wanneer wordt er iets aan gedaanā€¦?

Zelfde probleem hier. Heb geprobeerd hoe lang het ā€œWordt geladenā€¦ā€ blijft staan. Na 24 uur heb ik het opgegeven.

Had via de fietsplanner zelf een route samengesteld. Gebruikte telefoon: iPhone 5 met laatste versie van iOS en laatste versie van de app.

1 like

Dit probleem is dus nog steeds niet opgelostā€¦

Ik ben al 40 jaar lid van de Fietsersbond, maar denk er gezien de allerbelabberdste wijze van service verlenen over die subsidie stop te zetten.

Anno 2017 werkt dit nog steeds nietā€¦wordt deze app wel onderhouden vraag ik me af?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: "Mijn routes"in de nieuwe routeplanner-app zijn niet meer gekoppeld aan de desktop-versie?