Mijn routes te beperkt misschien

Ik vind de overzicht van "mijn routes" te beperkt. Ik zou graag meer gegevens willen zien in het overzicht zoals de afstand, gemiddelde snelheid en tijd. 

Zo hoef ik niet alle routes bijlangs om te kijken wat de specifieke  gegevens zijn. De gegevens bestaan al of worden al op één of andere manier berekend en ze hoeven alleen maar in een duidelijk overzicht gezet worden in bijvoorbeeld in de vorm van een soort tabel. Daarnaast fiets je vaker dezelfde route dus het zou ook leuk zijn om aan te geven hoe vaak je deze route hebt gefietst.

Wat mij ook wel leuk lijkt is om een totaal rij onderaan het overzicht te plaatsen waarin het gemiddelde van de gemiddelde snelheid, de totale tijd en afstand die gefietst is wordt getoond.

Het is maar een idee voor de website maar volgens mij wel een goed idee. Wat vind de rest ervan? Of moet ik deze ideeën bij iemand anders melden?

Ik denk dat elke gebruiker andere gegevens zou willen zien en dat het dus niet te doen is om dit allemaal vast te leggen. De berekende gegevens zoals afstand zal niet zo moeilijk zijn, maar de planner weet uiteraard niet hoe vaak u hem gefietst heeft. Dan zou er een mogelijkheid moeten komen om zelf gegevens toe te voegen. Ik denk dat u zoiets beter op uw eigen computer kan bijhouden.

Beste mmyname,

bedankt voor je reactie en je leuke suggesties.Het onderdeel 'mijn routes' is op dit moment nog vrij basis, maar we zullen in de komende tijd dit gaan uitbouwen.

Ik denk dat de gegevens die ik genoemd heb vrij algemene gegevens zijn die voor iedereen leuk zijn om eens te bekijken. Wat betreft het aantal keer fietsen van een route is inderdaad iets wat de gebruiker zelf in zal moeten voeren.

Ik denk dat het overzicht op dit moment te beperkt is en gebruikers kunnen beschouwen als te beperkt met het gevolg dat ze op zoek gaan naar iets anders.

Heel leuk om te lezen en ben benieuwd wat er van mijn ideeën terecht gaat komen.