Moderator

Is er geen moderator voor het forum. ik vaak de indruk dat ik in het luchtledige vragen stel, en niemand kijkt ernaar. Je krijgt ook geen melding als er een reactie op je vraa/opmerking is!

Beste Luky,
Er zijn een aantal vrijwilligers die regelmatig antwoord geven en dan nog de medewerkers van de Fietsersbond.
Enkele vragen zijn niet makkelijk te beantwoorden omdat lokaties niet duidelijk zijn. Daar vragen we dan soms naar.

Ik kijk toevallig weer even op het forum, geen melding gehad dat er een reactie was, allemaal heel onbevredigend! De vraag was dacht ik duidelijk, is er een moderator voor dit forum?

Ik heb het onderwerp moderator op de agenda gezet, omdat ik het echt een onbevredigend forum vind, moet echt iets aan gebeuren, anders ben ik weg. Als de bond met wethouders kan communiceren, kunnen ze toch ook een goede moderator vinden/aanwijzen??

Is er bij de Fietsersbond nog steeds geen moderator gevonden, die het forum kan beheren??

Waarschijnlijk is internet een ondergeschoven kindje bij de fietsersbond. Ik het niet het idee dat dit forum veel gebruikt, bekeken of van belang gevonden wordt en ook op het meldpunt staat het bericht, dat het in februari 2013 weer beschikbaar komt. Het is inmiddels maart.

Niels

Door onderbezetting is het Webteam hier inderdaad niet aan toe gekomen. Toch nemen we jullie opmerkingen erg serieus en zullen we dit veel beter proberen op te pakken. Internet is voor ons van groot belang. Wat betreft het Meldpunt, daar wordt heel hard aan gewerkt. De verwachting is dat het nieuwe Meldpunt deze maand wordt gelanceerd.

Das een goed voornemen; en het is toch al 13 maart. Is het echt te lastig om deze tekst op het meldpunt:

We werken momenteel hard aan een nieuw Meldpunt. Naar alle verwachting is dit Meldpunt in februari 2013 beschikbaar.

Te vervangen door een iets actuelere versie, of een die iets minder duidelijk geformuleerd is. Leer 's wat van ambtenaren :slight_smile: Op de brug bij Vianen stond (naast het fietspad) een bord met de tekst: “De goot wordt zo snel mogelijk dicht gemaakt.” Zo snel mogelijk is dus ook 2017.

Toevallig klikte ik vandaag op het meldpunt, en deze is er. Ik heb gelijk een melding gedaan. Hij is nodig!