Nieuwe fiets, welk type, Hybride, Race of MTB?

Hoi, ik last net je post en ik rij zelf naast de racefiets voor woon werk verkeer de cube sl road race, nu heb ik zelf de Shimano 105 (compact) groep erop zitten dat maakt deze iets duurder, maar hij is ook te krijgen met tiagra en zelfs ultegra… is maar net wat je wilt en er voor over hebt.
Op deze fiets kunnen spatborden worden gemonteerd en oke iets minder de verlichting kan worden vastgezet maar blijven batterij (USB laadport) lampjes…
Standaard zitten er 28’ bandjes onder van swalbe maar de velg bied ruimte voor een maatje breder, het voordeel is wel is dat als je er ongeveer 5/6 bar in pomt je er ook met jouw gewicht goed op zal kunnen rijden.

Het is een goede snelle fiets die een stijver frame heeft dan dat je zou verwachten de discremmen werken fantastisch en je staat binnen no time stil, ook in de regen en hij blijft stabiel onder je kont😉 en als je gewoon je zit voorkeur aangeeft kunnen ze hem goed op maat maken.
(Ik heb hem zelf bij de cube store gekocht) hierbij mijn gebruikers ervaring van een fiets waar je interesse in hebt