Problemen inloggen fietsrouteplanner

Hallo,
Wie hebben er momenteel nog meer last van dat er niet ingelogd kan worden op de fietsrouteplanner?
Hij geeft bij mij steeds aan dat mijn combinatie gebruikersnaam en wachtwoord fout zijn. Maar de planner geeft zelf ook aan dat er een technische storing is. Enig idee wanneer dit verholpen is?

Beste j.vaneijk,

Vervelend dat je problemen ervaart met inloggen. Dat kan voorkomen door de verhuizing van de gebruikers naar de nieuwe Fietsersbond website. Als je je wachtwoord opnieuw opvraagt via deze link zou je daarna ook op de Routeplanner in moeten kunnen loggen en je eventuele opgeslagen routes weer in kunnen zien.

Last? het is bedroevend, moeilijk om een account aan te maken, in te loggen etc. Onbegrijpelijk.Het zou zo fijn zijn als het eens werkte en ik routes kon bewaren, maar na veel geduld is het nu wel een beetje op.
Hoe kan het nu zo moeilijk zijn om een normale inlog te doen op de app danwel de desktopsite?
Ik sta versteld…