Routes downloaden op iPhone

Hallo, Ik heb sinds kort een iPhone en zou voor aanvang van een fietstocht graag thuis (via wifi) een of meer routes in de Fietsplanner app downloaden zodat ik onderweg (als ik geen wifi heb) off line de routes kan volgen zonder mobile data te verbruiken. Kan dit? Hoe?

Dit kan op dit moment helaas niet in de app zelf. De enige manier om off line via onze planner te kunnen navigeren is om in de desktopversie (https://routeplanner.fietsersbond.nl/) een route te plannen, deze op te slaan als GPS, en dan een app gebruiken die off line kan navigeren op basis van dit GPS-bestand.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, omdat ik altijd via 4G navigeer. Maar wellicht dat anderen in dit forum daar goede apps voor kennen, of misschien is daar al een oudere discussie over te vinden.

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

Volgens mij kan je met de app wel beperkt offline navigeren, waarbij de kaart en de gesproken navigatie wegvallen. Maar de te volgen blauwe lijn blijft zichtbaar, en kan gevolgd worden, mits gps wel aanstaat natuurlijk.
Je kan er dan voor kiezen om af en toe even online te gaan om even de kaart weer te zien.