Sparta ion rxs plus nnoit meer

 Ik heb op 27-5-2011 2 sparta ion rxs plus gekocht het 1e jaar de accu van mijn vrouw haar fiets kapot  2e jaar mijn accu kapot gelukkig nog in de garantie nu mij display stuk na de garantie dus €80 euro dokken Schandalig van Sparta voor mij nooit meer Ik heb er genoeg van Mijn fietsenmaker maakte mijn er op attend dat ik garantie kon bij kopen Maar dat heb ik niet gedaan omdat ik dacht dat Sparta een goed merk was Waardeloos produkt dus en niet te vertrouwen (je zou maar ergens in het buitenland gaan fietsen) Als je kijkt op internet hoeveel mensen problemen hebben met deze fietsen en de electronica van Sparta  zou het zeker nodig zijn dat Sparta de mensen tegemoed komt in de kosten Maar mijn ervaring is gekocht en bekijk het verder maar voor mij Nooit meer wat gaat er nog allemaal op mij af komen van reparaties schandalig

e de waele

 

Mijn fiets,Sparta ion-gear gl, is na de jaarlijkse beurt, niet meer in orde. de ondersteuning is voor de helft verminderd. De actieradius is voor de helft verminderd.
Alles is nagekeken maar de fiets blijft moeizaam fietsen in de eco , iets minder bij normaal, en de boost van de power is er al helemaal niet meer. Het achterwiel is bij Sparta terug geweest en het is er nu weer ingezet. resultaat is bedroevend. De fiets kostte 2500€. na 4 jaar mag ik toch zeker nog verwachten dat hij het “goed” doet. Wat nu.? Ik ben absoluut niet tevreden over het feit dat ik naar huis wordt gestuurd door mijn fietsenmaker met de mededeling dat het is zoals het is.