Telefoonhouder

 Ik ben op zoek naar een goede telefoonhouder voor aan mijn stuur. Wie heeft ervaring? 

Voor de iPhone heb ik goede ervaring met de
Tigra Bike Console for Apple iPhone 5. Hij is waterdicht gebleken ook na er een volle dag in de regen te hebben gereden.

Ik heb bij inschrijving van de nieuwsbrief van Fietsnetwerk.nl een telefoonhouder ontvangen. Simpel maar erg praktisch om te gebruiken, misschien een mailtje sturen of ook inschrijven?

De Lidl heeft regelmatig een telefoonhouder in de aanbieding, onder de 10€.
En deel doe je op je stuur, het andere deel klik je erop. Het is stevige waterdichte houder, met klitteband.
Meestal schrijft ik van te voren de route ( fietsknooppunten) op een stop het briefje erin. Maar een gsm kan natuurlijk ook.

Google Maps vind ik de handigste als je een snelle route wilt. Gps en gegevensverbinding moet dan aan, kost batterij, maar werkt heel prettig.
Nadeel is wel dat je veerponten niet uit kunt zetten. De meeste varen niet in de herfst en winter.

De app van de fietsersbond ga ik binnenkort proberen. Wel gedoe met code… Maar dat moet dan maar.

Hey!
Ik ben niet zozeer opzoek naar een houder voor mijn mobiel, maar voor mijn camera.
Ik heb helaas geen echte GoPro, maar een kleine cube van Polaroid.
Ik ga vaak naar afgelegen gebiedjes om deze te fotograferen, samen met wat vrienden.
Omdat het terrein nogal oneven is op dat soort plekken, ben ik op zoek naar een houder die goed blijft zitten.
Iemand tips?

Of tips voor mooie verlaten bestemmingen om te fotograferen? :slight_smile: Dit is een voorbeeld, iets in deze sfeer:http://www.harryhilders-fotografie.com/2017/01/verlaten-autos/