Tourfiets gezocht

Ik ben op zoek naar een tourfiets om met redelijk tot mooi weer een stuk te fietsen. Ik fiets stevig door, op mijn batavus 8 versnellingen stadsfiets rij ik ongeveer e-bike snelheden. Die fiets heeft voorvering, maar die zit gelukkig vast ;). Ik zit graag ver voorover en vind een lang frame prettig (Batavus boven Gazelle om een voorbeeld te geven), maar racefiets hoeft van mij ook weer niet.

Technisch vind ik Rohloff en beltdrive een mooie oplossing, maar dat geld heb ik er niet voor over.
Ik ben op zoek naar een sportieve fiets, met bagagedrager, spatborden etc en echt geen voorvorkvering.

Ik heb de volgende mogelijke fietsen gevonden.
Batavus dinsdag sport 30 (met 850 euro een stuk goedkoper dan veel andere)

Stevens Randonneur (~1300 euro)

Een Sensa Superlite V27 Disc 2020 zou ook kunnen voldoen (heeft wel een carbon voorvork (kwetsbaar?) kost rond de 900 euro.

Vello de ville vind ik ook mooi, maar zijn net wat duurder (en slechter leverbaar)

Zijn er fietsen die ik over het hoofd zie, de verborgen pareltjes?

@chemist Ik ga niet die prijzen opzoeken, maar van Stevens ken ik alleen goede ervaringen. Maar als die Sensa een stuk goedkoper is, dan zou het de Sensa worden, al zijn die spatborden wel erg minimaal. Je kunt overwegen om het prijsverschil te negeren door een gewoon setje SKS spatborden te monteren voor een paar tientjes. Ze dienen bij Sensa gelukkig niet voor de montage van de drager. Sowieso een rare methode voor de montage van een bagagedrager. Carbon voorvorken vormen geen probleem als je niet gaat mountainbiken.
Op dit forum kun je nog tig soortgelijke vragen met antwoorden raadplegen.