Uw mening over doorfietsroutes/snelfietsroutes/fietssnelwegen

Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een onderzoek naar de mening en wensen van fietsers wat doorfietsroutes betreft (doorfietsroutes, snelfietsroutes, fietssnelwegen zijn allemaal hetzelfde fenomeen).
Maakt u gebruik van dergelijke routes? U zou mij erg helpen als u mijn enquête in wilt vullen.
Enquête: enquête doorfietsroutes

Het is voor mijn afstudeeronderzoek naar de toepassing van doorfietsroutes in dorpen. Dit doe ik voor de opleiding die ik volg: Ruimtelijke Ontwikkeling-Mobiliteit aan Windesheim in Zwolle.

Hallo Bram, normaal gesproken vul ik enquêtes van studenten graag in met het verzoek om de eindresultaten van de enquête en het bijbehorende verslag te delen. Helaas is die belofte nog nooit nagekomen waardoor mijn enthousiasme om behulpzaam te zijn enigszins bekoeld is.

Nu heb ik geleerd van een wiskundedocent dat je de aanwezige studenten in de collegezaal niet moet verwijten dat er zo weinig studenten zijn. En zodoende zal ik nog één keer een enquête invullen in de hoop dat jij het tegendeel van mijn verwachting kunt waarmaken. Doe het niet alleen voor mij maar ook voor alle studenten die na jou komen met een verzoek om hun enquête in te vullen…

Nog een tip: zet je verzoek ook op het Stromer-forum, daar zit een groot deel van je doelgroep.

Hallo Lomito, dat begrijp ik inderdaad. Fijn dat je hem toch wilt invullen. Ik kan het verslag zeker delen binnen deze topic wanneer het onderzoek is afgerond. Als jij/jullie de resultaten graag in willen zien is dat toch het minste wat ik terug kan doen!

Ook bedankt voor je tip. Ik ga kijken of ik de enquête daar ook kan delen.

Misschien kun je nog vermelden welke opleiding je volgt, welke onderwijsinstelling.

Heb het aan mijn eerste bericht toegevoegd :+1:

1 like

Windesheim Zwolle… Deze week heb ik daar gesolliciteerd als hybride-docent.

Mochten mensen de enquête nog willen invullen, ik laat hem nog ongeveer een week open staan.

Bij deze! Ik heb het onderzoek kunnen afronden. Ik heb helaas niet zoveel respondenten op mijn enquête als gehoopt, maar de resultaten zijn ook in het rapport verwerkt.

Toepassing doorfietsroutes in dorpen - Bram Oost .pdf (3,1 MB)

Bedankt Bram, je bent je belofte nagekomen… Ik zal het verslag lezen !