Verschil gemaakte route op pc en zichtbare route in de app

Ik heb een route gemaakt op de pc. In de app wijkt hij af. In kan dat niet corrigeren.
Wie weet de oorzaak / oplossing?

Probleem is al bekend vanaf mei 2014. blijkbaar.

Welkom. vervelend dat het werkt.

Het zou goed zijn als je de route kan delen, dat kan bijv. door de link in je browser te kopiëren, bijv. zoals deze.

De andere vraag is dan wat er in de App af wijkt en of dat niet goed is. Op de App is de kaart kleiner, dus bijv. wat minder details lijkt me geen probleem.

Het enige waar een verschil in zou kunnen zitten, is bij routes die gepland zijn met ‘Mijn routetype’. Die instellingen werken niet goed door in de app. Als een route gepland wordt met dat routetype, kan het beste een GPS-bestand gedownload worden, en deze dan openen in een andere navigatie-app.

Het kan ook zijn dat ondertussen de kaart verandert is. Als een route op dag x op de computer gepland wordt, en u opent de route een paar dagen later op de app, zou het net toevallig kunnen zijn dat een vrijwilliger iets heeft aangepast: een nieuw fietspad of een wegopbreking kan dan voor andere routes zorgen. Maar ook op die dag zou het op de computer en app gelijk moeten zijn.

Als bovenstaande niet aan de hand is, dan willen we graag even meekijken. Stuurt dan de link van de route en een schermprint van de route in de app naar routeplanner@fietsersbond.nl

Met vriendelijke groet,

Richard Valkering
Team Fietsrouteplanner

1 like