Vogelvrij in Winschoten

Als ik naar Winschoten fiets dan kom ik over de provincialeweg van Heiligerlee en de Grindweg van Winschoten .  En als fietser ben je bij tijden daar volgevrij verklaart  . Ik ben door een bus van het openbaar vervoer al meerde keren aan de kant gedrukt .  Men ziet je als tegen ligger aan komen en zouden moeten wachten maar besluiten om toch de geparkeerde auto voor bij te gaan . Veel ruimte blijft er niet over . Of men haalt je toch in terwijl verkeer tegemoet komt rijden . En daar voor  heb ik met fiets en al  3 keer het voetpad op moeten vluchten . Twee keer heb ik de openbaar vervoersbedrijf  der op aan gesproken en krijg dan een verklaring dat ze onder tijdsdruk staan . Dit gebuurt altijd op het punt dat de grind over gaat in de provincialeweg  . Paar week terug werd ik geraakt door een TAXI busje die mij toch nog effen in moest halen . Ik heb dat bedrijf er ook op aan gesproken  nooit wat van weer gehoord . Ik heb gemeente en politieke partijen benadert . Maar die nemen niet eens de moete om te reageren want het is een zeer bekent probleem . Men heeft van alles aan deze weg gedaan . Zo al aan brengen van  geulen aan de zijkanten van de weg  .. Waar je als fietser gewoon in word gedrukt .  Aanwennende melden vaak het is wachten op een dode .... Auto’s rijden vaak veel te hard om er nog NET effen voor bij te glippen. Politie controleert op allerlei wegen .. maar zie ze daar al jaren en jaren niet