Welke kaart is de basis voor de app?

Ik ben nu al een paar keer soort van verdwaald doordat ik naar straten gestuurd werd die ik zowel in t echt als op Google Maps (of Google) helemaal niet kon vinden.
Zoals de D.C. Lankhoornlaan in Nijmegen of de Voshaarsweg in Beuningen.
Is de app gebaseerd op een actuele kaart of 1 die mogelijk gedateerd is?

Dit ook… Ik krijg hier (aankomend over de Leigraaf) de instructie: ga bij de rotonde schuin rechts naar Ooigraaf… Hoe kom ik door ‘schuin rechts’ te gaan in vredesnaam van de Leigraaf op de Ooigraaf??

De fietsersbond heeft eigen kaartmateriaal die wordt bijgehouden door vrijwilligers:

Die fouten wat betreft straatnamen komen door het kaartmateriaal, de D.C. Lankhoornlaan in Nijmegen bestaat niet meer, de Voshaarsweg is niet in de regio Nijmegen, melden zou ik zeggen:

https://www.fietsersbond.nl/fout-melden-fietsersbond-routeplanner/

Wat betreft die route instructies, op zich zelf klopt het, je moet schuin recht de rotonde op maar ik de betere instructie zou natuurlijk zijn, “ga recht door de rotonde over de Ooigraaf op” maar daarvoor moet de planner wel snappen dat het een rotonde is.

Wat het kaartje wel laat zien is dat Google niet alleen een ramp wat betreft privacy is maar ook een ramp is wat betreft fietsen, de fietspaden op de rotonde zijn niet zichtbaar op de kaart, wat dat betreft heeft de Fietsersbond betere informatie.