Zadelpen extra sterk 30 mm welk merk?

Dag allemaal. Heb een e-bike en wil geen verende zadelpen. Maar wel een zadelpen die 100-120 kg kan dragen (er is in het verleden al eens een pen afgebroken en dat was erg eng).
Welk merk is geschikt? Maat: 30,0 mm. Lengte maakt niet uit, zadel zal maar een cm of 5 hoog staan. Ik had een Ergotec gekocht, maar die is volgens de verpakking maar veilig tot 100 kg.
Ik weeg 113

Dank alvast!
Ben

Ergotec werkt met “Safety levels” maar vreemd genoeg hebben ze alleen zadelpennen in met Safety Level 2, terwijl je bijv. sturen wel met het hoogste Safety Level, level 6 kan krijgen. Wel netjes dat ze de maximale belasting vermelden.

Ik lees goede dingen over een Thomson Elite maar vreemd genoeg kan ik geen maximaal gewicht daarvoor vinden zoals Ergotec dat wel op geeft.

Ik denk dat je er goed aan doet de leverancier te vragen wat de max belasting is, want er zijn maar weinig fabrikanten die dit vermelden en die het vermelden halen niet jouw minimum. En daarbij komt dat 30.0mm dikte niet erg veel voorkomt. Wat dat en andere details betreft heb ik goede ervaring met bikecomponents.de : een voorbeeld van een pen die best sterk genoeg zou kunnen zijn: