High visibility jackets

 

Beste lezers,

momenteel de slogan/aktie: "'Ik wil je zien"'.ook op Tv

Mijn grote, maar simpele vraag:

WAAROM worden de lichtgevende jackjes niet verplicht gesteld voor alle fietsters, maar zeker voor de schooljeugd???

De kosten zijn gering, pakketje makkelijk op te bergen .

Hoe kan je beter gezien worden dan met deze kleding?

Geen problemen meer met defecte verlichting, geen bekeuringen. Volgende slogan ; ""we zien je beter met fluor! ""

Hoe simpel kan een oplossing toch zijn !!!!!!

Zie hoe de politieagent opvalt in het reclamespotje met zijn fluoricerende strepen.

Met vriendelijke groet, Marleen

 

Is het een oplossing om de macht van de staat nog groter te maken dat die als is? Nog meer blauw op straat. Hoe ver wil je gaan? Het budget hiervoor is het enigste dat al 10 jaar met bijna dubbele cijfers ieder jaar stijgt. En wat zeggen ze steeds: geen tijd voor fietsdiefstal (een miljoenenbusiness in Nederland!!!) en vele andere zaken. Wil jij daar nog meer geld aan besteden? Totaal ineffectief en incompetent. Ze zitten achter hun bureau, zijn nergens te zien en jij wil er nog meer geld in steken! Ik dus absoluut niet. Het aantal incompetente agenten (want oliedom) zal dus verder toenemen, want slimmere mensen gaan niet naar de politieschool. Vraag de oudere generatie politiefunctionarissen maar hiernaar. Ik spreek uit eigen ervaring, helaas al jarenlang.

Hallo,
High visibility jackets zouden zeker een oplossing kunnen zijn voor een veiliger verkeer.
Misschien is het voor de jeugd niet “trendy” genoeg en zou het beter lukken met reflecterende stikkers (ik denk dat er bij Decathlon zijn) of zoiets http://www.crumpler.eu/index.cfm?seite=bike-specials&productID=4480&sprache=EN

Maar het beste zou natuurlijk zijn als de jackets gewoon verplicht zijn…