Zakelijke fietser Monique Verhoef ontwierp haar eigen tas

Oorspronkelijk gepubliceerd op: https://www.fietsersbond.nl/nieuws/zakelijke-fietser-monique-verhoef-ontwierp-haar-eigen-tas/

Geweldig! Ik heb dezelfde zoektocht afgelegd. Ik doe mijn werk ook op de fiets. En heb ook een kantoor bij me in de tas incl eten en drinken. De hele dag per fiets van adres naar adres. Lange tijd een vaste dubbele fietstas gehad en daar rugzakken of schoudertassen in gebruikt. Maar met de komst van kinderzitjes werd de vaste fietstas lastig. En een rugzak tijdens het fietsen vind ik ergonomisch een probleem en oncomfortabel.

Na diverse snel slijtende pak-af tassen (dus idd met die haken waaraan je je benen bezeert tijdens het ermee lopen) die ook niet waterdicht waren gebruik ik nu een Officebag van Ortlieb. Die is eigenlijk iets te groot en ziet er niet sjiek uit (“heb jij een koel tas bij je?” Vroeg eens iemand) en heeft nog steeds de haken aan de zijkant. Zij het dit keer eindelijk een degelijk en stevig systeem, dat wel. De tas zit zo vast als een huis aan de bagagedrager en is er makkelijk aan en af te klikken.

Verkoopt deze mevrouw haar tassen ergens? Heb ik een link gemist misschien?